arek1973 prowadzi tutaj blog rowerowy

Green Velo - wstęp i dojazd na stację

  • DST 11.74km
  • Czas 00:40
  • VAVG 17.61km/h
  • VMAX 29.16km/h
  • Temperatura 16.0°C
  • Kalorie 391kcal
  • Podjazdy 89m
  • Sprzęt Cannondale Synapse 105 SE
  • Aktywność Jazda na rowerze
Niedziela, 14 czerwca 2020 | dodano: 14.06.2020

Plan na wyprawę to przejazd wschodnim szlakiem rowerowym Green Velo.
Ze względu na ograniczoną długość urlopu planujemy przejechać część szlaku z Kielc do Elbląga z pominięciem odcinka na Rzeszów i Przemyśl (przejazd łącznikiem do Zwierzyńca) oraz bez odcinka Końskie - Kielce i innych odnóg szlaku takich jak np. do Łomży.
Planujemy spać pod namiotami na dziko i co trzeci dzień korzystać z pola kempingowego celem ogólnej higieny i podładowania sprzętu.

To moja pierwsza wyprawa z sakwami i w ogóle pierwsza wyprawa rowerowa dłuższa niż jeden dzień.
Niestety mój rower nie posiada mocowań na bagażnik przedni, toteż postanowiłem zrezygnować z sakw mocowanych z przodu.
Zamiast tego zamocowałem lemondkę do której podwiesiłem namiot z materacem, zapakowane w wodoodpornym worku.
Z tyłu natomiast miałem dwie sakwy 30l Crosso z odzieżą i resztą sprzętu wyprawowego oraz dodatkowo wodoszczelny worek ze śpiworem i na to jeszcze mały plecak.

W trakcie dojazdu na stację PKP, stwierdzam, że tył mam solidnie obciążony.
Wnoszenie roweru po schodach przychodzi mi z lekkim trudem.
Nie ważyłem bagażu, ale tył roweru był obciążony około 20 kilogramami co przy mojej wadze 75kg stanowiło jeszcze dopuszczalne obciążenie całego roweru, które sięgało 125kg.

Przejazd pociągiem IC z Gliwic do Kielc przebiega bezproblemowo.
Skład posiadał wagon z wygodnymi mocowaniami na około 6 rowerów.
Wiele się zmieniło na plus w kwestii komfortu podróży od mojej ostatniej podróży koleją PKP.
Sam przejazd IC kosztował 49 zł + 9,1 zł za rower.


Kategoria Green Velo 2020


komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!